kefa kefa kefa kefa kefa kefa kefa
O firmie » Ważne podstawy interpersonalne
Naszą naczelną zasadą w kontaktach interpersonalnych zarówno w firmie jak i w życiu prywatnym jest uczciwość i szacunek dla drugiego człowieka - w myśl zasady "nie czyń drugiemu, co tobie nie miłe". Jak wszyscy, my również popełniamy błędy, ale staramy się do nich przyznawać i je naprawiać. Nasze doświadczenia firmowe i życiowe pokazały nam, że świat pełen jest ludzi, których interesują tylko Państwa i nasze pieniądze. Każdy chce zarobić - to logiczne, ale róbmy to uczciwie!

Dobra relacja firma - klient to podstawa działania każdej firmy. Działając na rynku meblarskim przez szereg lat zaobserwowaliśmy wiele sytuacji i zdarzeń które mogą tę relację zaburzyć. Mamy odwagę o tym pisać, ponieważ chcemy, aby współpraca naszej firmy z klientem były jak najbardziej prawidłowa, a tym samym przyjemna dla obydwu stron. Zdeterminowało to nas do tego, aby stworzyć nasze własne zasady, według których działając unikniemy wielu kłopotliwych sytuacji na linii klient - firma.

Nasze podstawy to :

» darmowy pomiar i wycena - czasami jest początkiem a czasem jednocześnie i końcem relacji z danym klientem - jest to normalne. Jednakże, jeżeli klient nie jest zadowolony z przedstawionej propozycji cenowej czy projektowej, chcielibyśmy to wiedzieć by móc skutecznie udoskonalać i rozwijać naszą ofertę. Za tę usługę nie pobieramy opłat, a za włożoną pracę oczekujemy jedynie informacji zwrotnej i często zapominanego słowa "DZIĘKUJĘ".

» projekt lub wizualizacja są odpłatne - projektowanie zajmuje istotną i podstawową pozycję w działalności naszej firmy. Dobre projektowanie wymaga czasu. Oczywiście można zrobić popularny dzisiaj, szybki "projekt gratis - na kolanie" ale po co. Projektując, analizujemy funkcjonalność danych rozwiązań i staramy się wybrać najlepsze z nich. Następnie wykonujemy wizualizację mebla często z dokładnym odwzorowaniem obrysu pomieszczenia w którym ma się znaleźć. Te wszystkie czynności wymagają sporej ilości czasu, dlatego nie możemy pozwolić wtedy sobie na niezarabianie.

» umowa na wykonanie zlecenia - często zdarza się, że podpisujemy umowy na wykonanie danego zlecenia. Pisemna umowa jasno określa materiały i zakres prac oraz co najważniejsze zabezpiecza interesy obydwu stron. Ze stałymi klientami umów często nie podpisujemy ponieważ żadna ze stron tego nie wymaga.

» telefony - w niedziele i święta oraz późnych godzinach wieczornych nie odbieramy telefonów od klientów, jak każdy chcemy mieć czas wolny od pracy i ten wątek chyba nie wymaga dalszego rozwijania :)

» jesteśmy firmą meblarską - montując meble, zdarzają się sytuacje kiedy klient oczekuje byśmy zajęli się podłączeniem prądu, wody a nawet gazu! Nie świadczymy usług w zakresie elektryki, gazownictwa i hydrauliki. Wyznajemy zasadę "niech każdy robi swoje" i za to odpowiada. Wówczas będzie bezpieczniej, a i więcej ludzi będzie miało pracę.

Podsumowując powyższe pragniemy wyrazić nadzieję na zrozumienie przez Państwa naszych zasad - dla naszego wspólnego dobra.